miercuri, 9 aprilie 2014

Ce vrei cu adevarat de la viata?


Stii cine esti cu adevarat? Stii de ce te-ai nascut? Stii care e rostul tau pe acest pamant?
Ia-ti un pic de timp si raspunde la intrebarile acestea.. Stii ce vrei cu adevarat de la viata?
Unii din voi ar raspunde sigur : vreau sa imi intemeiez o familie..
Altii ar raspunde : vreau bogatie,vreau sa fiu renumit(a)
Altii: Vreau sanatate si fericire
Iar foarte putini ar raspunde : Vreau sa schimb lumea..Vreau sa fie bine..
Am sa postez aici un videoclip care mi-a dat de gandit la ceea ce vreau cu adevarat de la viata..




Ceea ce as vrea eu de la viata ar fii in primul rand sa am sanatate,sa imi pot ajuta familia si pe cei din jurul meu..As vrea sa fie o lume mai buna in jurul meu dar din pacate lumea in care traim noi e o lume plina de perversitate, de oameni cu influente negative de tot ceea ce nu te construieste pe tine ca om..Vreau ca atunci cand nu voi mai fi sa plec din lumea asta cu gandul impacat ca am facut ceva bun in lumea asta..ca am ajutat si eu la schimbarea ei..


Deci,ce vrei cu adevarat de la viata ?Ai gasit raspunsul?
Sa stii ca viata e plina de surprize.. Plina de lectii,depinde doar de noi cum le interpretam..

Schimbarea e in mainile tale! Faci ceva ca sa schimbi aceasta lume?










"Viaţa însăşi este magie, iar dacă nu crezi asta, măcar încearcă să o trăieşti ca pe ceva magic"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu