marți, 10 iunie 2014

Feisbuc!

Hello people!

Stiu ca azi e ziua mea,si ca ar trebui sa fiu draguta si asa mai departe ... dar jur ca nu pot. Cand vad cate o aparitie dinasta ciudata pe "feisbuc" ... 

Asa m-am saturat de oamenii astia asa prefacuti..  Sincer acum.. Banuiesc ca si voi mai aveti prin lista voastra de prieteni  de genul asta.. Care se prefac incontinuu.. De parca nu v-am cunoaste (noi restul lumii cum sunteti defapt)...

Acum serios si neglumind de chestiile astea care mi se par penibil de jenante, ar trebui sa va uitati la viata voastra si sa va ganditi cam ce spuneati de unele persoane ca acum sa fiti best friends... 


Si nu numai asta.. Dar de multe ori exista persoane in jurul tau care iti spun un lucru iar apoi, dupa 5 minute merg si devin din nou pupincuristi fata de persoana sau persoanele pe care le vorbeau de rau acum 10 minute la o cafea..

 FACEBOOK este locul în care persoanele te adaugă la prieteni , dar pe stradă nici nu te salută , locul în care relațiile sunt perfecte , afacerile merg bine , concursurile sunt ireale ,
fetele sunt dezbrăcate , băieții își arată " mușchii " , mincinoșii cred și ei că spun adevărul , 'dușmanii' îți vizitează profilul cel mai des , iar toți sunt obsedați de like-uri . Locul în care MULȚI își ascund identitatea reală prin nume false și poze cu vedete . Locul în care NIMIC nu e ceea ce pare . Bun venit pe FACEBOOK !


Si stiti care e problema? Ca daca chiar ai vreo problema cu cineva, nu intrii pe chat sau sa ii lasi un mesaj , ba chiar nu imi plac posturile tale sau asa.. Nu, vorbim persoana aceea pe la spate , cum face majoritatea lumii :)) 

Si eu am FACEBOOK, si il folosesc,poate si prea mult cateodata, dar ma rog la Doamne Doamne sa nu ma lase sa devin ca si persoanele pe care le-am caracterizat in ce am scris eu... Folositi FACEBOOK-ul dar cu CAP! :)

Inainte sa mai postati pe FACEBOOK toate lucrurile pe care le-am cam enumerat mai sus, intreabati-va doar daca am avut dreptate.. :)

Asta e "gandul meu" de azi...


Va pup!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu