duminică, 14 aprilie 2013

Asta-s io!

Dragii mei,

Ştiu că am tot zis că ma ţin de blog şi nu prea am făcut asta...No,n'am timp. :))

  Azi o să fiu directă! Apăi aşe-s io! Nu stiu de ce da incep sa fiu dezgustata de ce oameni is pă lumea asta!Ce specii de homo-sapiens-cretinus exista pe pamantu asta!:))
Io nu-s rea deloc.Desi cred ca v-am mai zis..ca asa as vrea sa fiu si io rea..cum or fost altii cu mine.
Da nu pot!
Zilele astea mi-am dat seama ca aşe-i dă bine sa fii indiferent.Oai mamăăăă!
Bă,ma interesează numa dă oamenii mei,de prietenii mei..! Atât!
Bine ar fii să faceţi si voi ca mine!

Mai ales,voi aia care n-aveti nici acu' loc de mine
pă pamantu asta!
Pă mine,nu ma-ntereseaza dă viaţa ta,ok,bitch? Io am si alte lucruri mai bune de facut nu ca si tine sa verific "feisbucu" tau din 5 in 5 minute sa vad ce faci si unde esti,cu cine esti,ce bei,ce mananci,cum dormi,etc!!.Chiar am o viata draguta cu multe activitati in ea si nu am nevoie sa-ti bagi nasu in treburile mele!
Prietenii mei sunt prietenii mei.Punct! Sa nu te legi de ei,ca te-ai legat de mine.Sa ne intelegem...
Oricum,is unele persoane pă lumea asta care habar nu au de ce traiesc,care li scopu..? (In caz ca gasiti un raspuns la intrebarea asta,voi,cei care va simtiti cu musca pă caciulă,sa-mi ziceti si mie raspunsu)
Daca scopu vostru ii sa faceti numa rau,sa-mi ziceti ,poate va putem rezolva cumva.. Am io ac de cojocu vost'!

No,amu mai gata,ca am fost poate prea rea..hmm..sau nu?.. Am fost directa,dragii mei! Ca m-am saturat de pupincuristi dinastia ! :)

V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu