joi, 18 aprilie 2013

Cat de prefacuti is unii!

Imi lasati un gust amar ...mi-e greata de voi,prefacutilor!

             Mai,io n-am treaba sa acuz pe cineva da asa mi de ciuda cand stiu ca unele persoane nu le puteau inghitii pe altele si acuma au devenit dinastia "pupincuristi"..JALNIC!
           

          Mi se pare foarte urat ca sa lasi comentarii sau like-uri pe Facebook la persoanele care nu le suporti.Dar,nu-s io Doamne Doamne sa te judec ;)
                                                                                 
                                                                               
Ia seama bine ca tot ceea ce faci tu o sa ti se intoarca... Ai auzit vorba aia "Fie roata ea patrata,tot se-ntoarce ea odata ;) ".. No abia astept sa se intoarca!!

Oare chiar asa ii de greu sa nu mai fi un om prefacut?.. Ii greu sa te abtii ?
Mie una mi-ar place sa stiu ca in jurul meu sunt doar oameni sinceri care prefera sa imi spuna verde-n fata ce nu le convine decat sa se ascunda dupa deget si sa ma pupe-n cur.Nu ,mersi fain!
Chiar gandesc asa gresit ca vreau ca lumea din jurul meu sa fie mai buna?


Chestia e ca nu iti taie nimeni capul daca esti sincer..Dupa ce sa fim prefacuti? Ca de castigat nu castigam nimic.. chiar daca tu ai impresia ca pe moment esti mai cool ca te dai bine pe langa toate persoanele alea ce odata nu le suportai :)

Mno,io nu stiu care-i faza ca mie nu mi-o placut niciodata sa ma prefac!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu