marți, 19 noiembrie 2013

Roswi :*

Roswi,sa stii ca poate de multe ori nu iti inteleg comportamentul tau   dar... eu te iubesc :*

Imi place de tine cand ajungem sa ne certam :)) de multe ori imi place sa te las asa un pic sa fierbi sa spui tot ce ai in tine si dupa asa imi vine sa te iau in brate :))) :*


Esti o fata desteapta,blonda cu ochi albastrii,frumoasa si prietenoasa... 

Ii multumesc la Dumnezeu ca mi te-a adus in viata mea si ca esti prietena mea..
Ii mai multumesc ca ai in jurul tau oameni care te iubesc si iti vor binele!!

Roswi mea sa stii ca am realizat ca noi nu avem o poza normala :))) Asa ca daca vrei sa ma omori pt pozele ce le pun aici,poti sa o faci cand ma intorc in tara :)))


Avem o groaza de clipe frumoase petrecute impreuna... Incepand de la cele de acasa de la mine :))))
Si nu cred ca mai ai nevoie sa scriu si care sunt! :)))

Apoi,cele de la deal... Mi-e dor sa fac un dus :)))))))

Si cele de la Roxy... sa ne imbracam impreuna si sa mergem la disco...
Sa jucam septica :))) Sa cantam Roswi... Sa stii ca ai o voce superba si vreau sa iti spun sa nu te lasi niciodata de cantat... Rihanna blonda ce esti!!! :* ( si acuma canta chiar daca nu te aud Pon the Replay =))  )



Imi place sa merg la cumparaturi cu tine, mai ales cand cumparam cremwusti... :))) :*

Mi-esti prietena si asta e tot ce conteaza! Avem o groaza de amintiri impreuna,majoritatea sunt foarte frumoase si le-as mai retrai! 

Chiar daca nu sunt acolo sa te iau in brate si sa te pup... gandeste-te mereu ca eu,prietena ta Daniela te iubesc,si ma gandesc mereu la tine! 

Ai grija de tine si nu lasa pe nimeni sa te devalorizeze!Esti cea mai frumoasa blonda cu ochi albastrii! :*


Miss you a lot!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu