luni, 24 februarie 2014

Nobody Will Love You Like I Do




Casi...

Aceasta postare e pentru tine.. pentru tine iubirea mea.. Ii multumesc la Doamne Doamne ca mi te-a adus in viata mea !!



Multumesc iubirea mea pentru ca ma iubesti,multumesc ca ma asculti,multumesc ca ma intelegi,multumesc ca esti alaturi de mine in orice .. Multumesc!







Vreau sa stii ca de cand te cunosc pe tine viata mea s-a schimbat,totul a inceput sa ia culoare iar faptul ca te am pe tine langa mine ma face fericita,norocoasa si cea mai frumoasa femeie din lume!!!








 I LOVE YOU CASI!





Multumesc ca ma accepti asa cum sunt eu,cu toate defectele mele,cu toate mutrele mele si cu toate ca te mai cicalesc cateodata ca te joci cu avioanele alea ( p.s. sa va imaginati fata mea asa :














Iti multumesc din suflet pentru ca ai fost langa mine cand am avut mai mare nevoie de tine,iti multumesc pentru florile frumoase si pentru momentele frumoase (care au fost si care SIGUR vor mai fi.)
Si mai stii ceva iubi? Te iubesc enorm si esti cel mai scump om din lume siiii restu iti mai spun numai tie :)) !!!

VOGLIO STARE SEMPRE CON TE,CASSIANO! 




Pentru delectarea ochilor vostrii,cititorii mei dragi,mai adaug aici niste poze frumoase cu noi :D













 Ador la tine faptul ca nu uiti niciodata inainte sa pleci undeva sa ma saruti,sau sa imi spui ca ma iubesti!
Iti iubesc toate defectele si toate calitatile tale!
Iti multumesc ca esti intructoru meu pt scoala de soferi!
Iti multumesc ca ai incredere in mine sa te plimb eu cu masina!
Iti multumesc ca esti cel mai scump din lumea asta!


Imi place la nebuie cand dorm si stai si te uiti la mine...Imi place la tine ca nu traiesti in monotonie...imi place ca atunci cand mergem la cumparaturi iti place sa ne mai si prostim..imi place cum imi spui "ineuanca mea" :*


Iubire,pentru toate aceste lucruri marunte iti multumesc! Tu imi faci ziua si viata mai buna!!! :*




 Viata langa tine e tot ceea ce imi doresc !

 Te iubesc viitorul meu sot si am sa te iubesc toata viata,pe zi ce trece mai mult si mai mult!!! :*


SETTEMILLA BACI PER TE PERCHE SEI TUTTO PER ME!



"Viaţa însăşi este magie, iar dacă nu crezi asta, măcar încearcă să o trăieşti ca pe ceva magic"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu