vineri, 28 februarie 2014

Ganduri la ceas tarziu...

Ora 00:23 .Nu am somn asa ca m-am gandit la ceea ce as putea face...si cum blogul meu l-am cam ignorat in ultimul timp am zis sa mai scriu ceva nou... Mi-am cam "prajit" creierul sa inteleg de ce in ziua de azi exista asa multa violenta in jurul nostru...Singura mea concluzie e ca ne inspiram din filme si din ultimele jocuri aparute.. Totul implica violenta..prea putina bunatate si fericire... Chiar de aia, prin postarea aceasta a mea as vrea sa trag un semnal de alarma catre toti parintii: Fiti mai atenti la ceea ce se joaca copiii vostrii.. Invatati-i sa foloseasca corect resursele pe care le avem... Din pacate prea putina lume mai citeste o carte, prea putine persoane se joaca remi sau nu te supara frate...prea putine persoane se implica in voluntariat..prea putin ne oprim sa ii intrebam pe cei din jurul nostru daca au nevoie de ceva.. Prea repede ne enervam inclusiv noi cei tineri cand ii vedem pe cei mai invarasta ca nu se descurca cu calculatorul,prea repede ne pierdem rabdarea,prea repede ajungem sa injuram si sa ne enervam pentru niste lucruri marunte... Hai sa schimbam ceva! Hai sa fim mai buni!!! :) ce zici tu,dragul meu cititor...esti de acord cu mine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu